Labels

Monday, November 9, 2009

MaDaH daRi SeOraNg TeMaN uNtUk TeMaN..=)

Lumrah p'shbtan, T'hiris t'guris mnguji prasaan, Hnylah 1 ujian, Bkn 1 halangn utk trus b'kasih syg, Hadapi dgn iman, Suburkn dgn b'maaf-maafan, Sematkn d0a mnd0akn.. B'jnjilah teman, Ukhuwah kita yg t'bina, Kerna cinta pd-Nya, xkn t'halang 0leh temb0k minda mnusia, xkn hilang dek api yg mnjulang, xkn sirna, Dek kabus yg kelam, Ku hrpkn mekar dhati, Agr p'shbtn suci ini, Kn trus mantap,mnjd syafaat t'ukir indah dpintu JaNNAH....

2 comments:

  1. aku yang bergelar sahabat dan yang tidak malu menabalkan diri menjadi sahabat.... berkata-kata,
    amat mudah menjadi seorang sahabat, cukup dengan mengetahui suka duka kehidupannya, cukup mengenal gemar bencinya.
    namun, ada halangan untuk terlalu mempercayai sesorang sahabat takut andai ada duka yang dipahatnya. duka yang sukar dirawat dek apa penawar sekalipun. walau itu adalah suatu lumrah yang nyata. tapi aku masih inginkan sahabat yang sejati tiada nista, dusta dan amarah. bagiku terlalu sukar mencari sahabat yang benar-benar sahabat. sekali aku bertemu dengan sahabat yang benar lantas doa ku titipkan agar ia dihujani rahmat untuk mampu berkekalan. begitulah jua doaku dalam persahabatan kita berdua! selamat bercuti!jangan lupakan ct dikejauhan ini.

    ReplyDelete
  2. setiap detik aku ingat bahawa aku mempunyai sahabat bernama Sitti Ruzaini... Ingin aku kongsi suka duka hidupku denganmu... namun jarak memisahkan kita bila bertandangnya musim cuti... mesej dan miscall aku kirimkan sebagai pengganti diri... agak geram juga callku tak pernah bersambut... kukira kau dah melupakanku...rupa2nya kau bekerja...hehe. ya... salalu aku titipkan doa agar persahabatan kita berkekalan selamanya.
    aku ingin kau tahu bahawa kau sahabatku...bkn kawan atau teman yg hanya apabila perlu sahaja aku ingatkanmu... aku ingin kau tahu bahawa kau sebahagian dari hidupku...

    ReplyDelete